سرگرمی و کاربردی

سرگرمی و کاربردی

یادگیری و دانلود و سرگرمی و کاربردی
سرگرمی و کاربردی

سرگرمی و کاربردی

یادگیری و دانلود و سرگرمی و کاربردی

رمان اشرافی شیطون بلا

 رمان اشرافی شیطون بلا



خلاصه:

داستان درباره ی دختریه که خیلی شیطونه.اما خانواده ی اشرافی داره.

توی خونه باید مثل اشرافیا رفتار کنه.اما بیرون از خونه میشه همون دختر شیطون.

سعی میکنه سوتی نده تا عمش متوجه نشه که نمیتونه اشرافی رفتارکنه.

همیشه از مهمونیای خانوادگی فرار میکنه.اما توی یکی از مهمونی ها مجبور به شرکت کردن میشه و سوتی های زیادی میده و…

این رمان طنزه بعضی جاها رومنس میشه !!

آتاناز : (ترکی ـ فارسی) افتخار پدر، موجب آسایش و شادکامی پدر، عزیزِ پدر

آترین:(فارسی) زیبا و پر انرژی

آرسین:(فارسی) پسر آریایی


قسمتی از متن :

استاد:خب بهتره برای دانشجو های تازه از راه رسیدمون همه چیز رو توضیح بدم!!

من:بفرمایید استاد!

یه تای ابروشو بالا انداخت و گفت:بله حتما!

ادامه داد:من استاد جهانبخش هستم و به جای استاد قبلیتون اومدم!سر کلاس من همون طور که گفتم تاخیر و غیبت باید دلیل موجه داشته باشه!در غیر این صورت نمره ی پایان ترمتون از پونزده حساب میشه!من خبر نمیدم که کی میان ترم دارین و شما باید همیشه سر کلاس من آماده باشین!بچه هاهمه معرفی شدن فقط مونده شما چهار نفر!!

سپیده با ذوق و شوقی که از دیدن این استادچندشه به دست آورده بود گفت:بله بله!من سپیده حاجیان هستم!

دلسا:منم دلسا طهماسبی!

امیر:امیر صادقی!

استاد و بقیه داشتن به من نگاه میکردن!یه هو کرم شیطنتم شروع به فعالیت کرد…!!

من:سیرینتی پیتی!!

چند لحظه کلاس ساکت شد…!انگار نفهمیدن!یه هــــویی کلاس ترکیـد!!

بعد از اینکه بچه ها کاملا خودشونو خالی کردن استاد با اخم گفت:خانوم محترم مزه پرونی ممنوعه!!

من:اووووه!پس یه دفعه ای بگین این جا زندانه دیگه!!

با خشم و عصبانیت و صدایی که داشت سعی میکرد کنترلش کنه گفت:بـــله!!زندانـه!


لینک های دانلود

دانلود رمان اشرافی شیطون بلا برای آندروید                                دانلود             حجم: 652KB


دانلود رمان اشرافی شیطون بلا به صورت pdf                                 دانلود            حجم: 2.63MB


دانلود رمان اشرافی شیطون بلا برای آیفون و تبلت                        دانلود             حجم: 270KB

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.