سرگرمی و کاربردی

سرگرمی و کاربردی

یادگیری و دانلود و سرگرمی و کاربردی
سرگرمی و کاربردی

سرگرمی و کاربردی

یادگیری و دانلود و سرگرمی و کاربردی

کولاژ ساز اینستاگرم

LAYOUT FROM INSTAGRAM: COLLAGE
کولاژ ساز اینستاگرم


سازنده : Instagram

نسخه : 1.3.3

اندروید مورد نیاز : 4.1, 4.1.1



توضیحات

جدیدترین برنامه اینستاگرمی و روش بهتری برای درست کردن کولاژ

این برنامه با طرح های پیش فرضی که در اختیار شما قرار میدهد امکان ترکیب عکس هایتان در یک قالب و به اشتراک گذاری آنها با دیگران را برایتان فراهم میاورد.

شما میتوانید عکس های مورد نظر تان را از گالری گوشی یا تبلت خود انتخاب کنید یا اینکه با مراجعه به بخش "باجه عکس" در خود برنامه عکس بگیرید و همان لحظه از آن در یک کولاژ زیبا استفاده کنید.

شما میتوانید هر طرحی را که برای کولاژ خود میخواهید انتخاب کرده و آن را به دلخواه خود ویرایش نمایید تا دقیقا همانطوری به نظر برسد که دوست دارید.

کار کردن با این برنامه به قدری روان و ساده است که به شما اجازه میدهد هر جا که خواستید حس خلاقیت تان را به کار گیرید.

برای چرخش 180 درجه ای عکس ها، درست کردن افکت آینه یا جایگزینی عکس ها با یکدیگر میتوانید به راحتی ضربه آهسته ای با انگشت به آنها وارد کنید. برای عوض کردن جای دو عکس با هم کافی است انگشت تان را روی یکی نگه دارید و به سمت دیگری بکشید. برای بزرگ نمایی یا کوچک نمایی تصویر نیز میتوانید دو انگشت تان را روی صفحه نمایشگر به هم نزدیک یا دور کنید و بالاخره برای تغییر اندازه عکس ها میتوانید کادر اطراف آنها را به بالا، پایین، چپ یا راست بکشید.

شما با به کارگیری خلاقیت و با تسلط کاملی که روی عکس ها دارید میتوانید آنها را هر طور که خواستید کنار یکدیگر قرار دهید به طوری که راوی یک داستان یا ماجرا باشندیا گروهی از افراد، اشیاء یا هر چیز دیگر را به خوبی کنار هم نشان دهند. شما میتوانید با کنار هم قرار دادن عکس های معمولی خود یا قرار دادن آنها در قالب مکعبی حال و هوای تازه ای به آنها بدهید یا هر حس و حالی را که میخواهید از طریق آنها منتقل کنید.




        



ویژگی ها:


- امکان ترکیب حداکثر 9 عکس در آن واحد برای درست کردن کولاژها و طرح های خاص خود

- امکان استفاده از باریکه (تب) "صورت ها" برای پیدا کردن سریع عکس هایی که در آنها فرد یا افرادی وجود دارند.

- امکان عکسبرداری سریع و در لحظه با استفاده از گزینه "باجه عکس"

- امکان ذخیره سازی کولاژها و طرح های خود در گالری گوشی یا تبلت تان و به اشتراک گذاری آنی آنها در اینستاگرم یا هر شبکه اجتماعی دیگری

- امکان مشاهده آسان 30 عکس آخری که انتخاب کرده اید در باریکه (تب) "اخیرا استفاده شده"

- امکان استفاده از فیلترها و ابزار خلاقانه اینستاگرمی در کولاژها و طرح های خود برای جلوه دادن هر چه بیشتر به آنها

- عدم نیاز به ایجاد حساب کاربری برای استفاده از برنامه و عدم ایجاد هر گونه وقفه ای در کار شما هنگام ساختن کولاژ، کافی است فقط این برنامه را دانلود کرده و از آن برای ساخت کولاژها و طرح های زیبا استفاده کنید.


دانلود                 حجم: 3.1MB


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.